27 Şubat 2013 Çarşamba

eveeeet debbie macomber okunurda örgüye merak salınmaz mı hiç.? :)  ben de normal olanı yaptım işte kitabı bitirir bitirmez hemen 20 maddelik, dilek listesi hazırladım örgü merakımsa ardından corap sökügü gibi geldi.. dilek listemin başına örgü örmeyi ekledim sagolsun komsum sema yardımlarını hiç esirgemedi. Ben de az degilim örgüyü yeni ögrenen genelde lif yada atkı örmekle işe başlar ben direk erdem beraya hırka örmekle başladım.. İçimdeki cevher ortaya cıkmadı da degıl hani :) kesinlikle kitaplarını okumanızı tavsiye ederim belki sizinde içinzde bilmedginz gizli bir yetenek vardır.. şimdilik bana müsade kalan 19 dileğimi bulmam gerek bakalım nelere burnumu sokucam daha :) dipnot: hırkanın bir tarafını ördüm bakalım begenecekmisinz.? :) herkese bol gülücüklü bir gün diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder