27 Mart 2013 Çarşamba

Ben büsürüü alışveriş mi yaptım ne.? :)

Su aralar evdeyiz malum havalar henüz oglum ile rahatca gezebılcegım kadar sıcak yuzunu göstermedi bize :) biz alışveriş e gidemiyorsak alışveriş bize gelsin dedik oturduk internetin başına :) Önce kitapyurdu.com'a gözattık,hepsi beni al beni al diyor.. kitaplarımızın siparişini verdik ve elimize de hemencecik ulaştı.. en çok ilgimi çeken ''her kalp kendi şarkısını söyler(ve yalnızca diğer yarımız o sesi duyar) hemen okumaya basladım bile gercekten sıradısı bır konu kesınlıkle okumanızı tavsiye ederim.. Başarılı ve ünlü bir avukat olan babası tam da Julianın fakülteden mezun olduğu günün ertesi sabahı ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolur. Birkaç yıl sonra ise annesi şans eseri bulmacanın bir parçasını bulacaktır - Mi Mi adlı gizemli bir kadına 40 yıl önce yazılmış ama gönderilmemiş bir mektup. Babasının geçmişindeki gizemi çözme isteğiyle Julia kariyerini ve önünde onu bekleyen hayatı bir kenara koyar ve Mi Minin bir zamanlar yaşamış olduğu yere gider. Yolculuğu onu doğunun esrarengiz bir bölgesine, küçük bir dağ kasabasına götürür. Orada babasını tanıyan ve kendisi hakkında da inanılmaz şekilde bilgi sahibi olan bir adamla karşılaşır. Merakına teslim olarak onunla her öğleden sonrası buluşup ondan babasının gençliği hakkında şaşırtıcı hikayeler dinler - çocukken kör olmuş, manastırda yetiştirilmiş ve hepsinden öte oralı bir kıza delice bir tutku beslemiştir... diğer kitaplarıda okudukca düşüncelerimi sizlerle paylaşacagım.. Unutmadan söylemeliyim ki alışveriş yaptıkdan sonra 10 tl gibi kargo parası görünce alışveriş istegim yerle bir oluyor :) kitapyurdu.com musteri memnuniyetını iyi biliyor 6 adet kursun kalem satın alıp 3 tl oduyorsunuz ve kargo parası ıstemıyor bu da bana daha cazip geliyor kursun kalemlerı de esımın gorev yaptıgı okula hedıye yolluyorum ee corba da benım de az da olsa tuzum olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder