10 Mart 2013 Pazar

ERDEM BERA BÜYÜYOR... 10 ayını dolduran oglumun büyüdüğünü adım adım izlemek beni çok şaşırtıyor ee tabi büyük keyif de veriyor bir yandan da düşündürüyor yoksa yaslanıyor muyum.? diye... ba baaa de deee ma maaa sımdılık bunları soyluyor,ayaga kalkıyor destek alarak,her ruh halimi anlıyor ve ben bugunleri gördüğüm için RABBİM e sukrediyorum... ona baktıkca birçok seye dalıp gidiyorum bazen geçmişe bazen gelecege mutluluga gozyasına sevmeye sarmaya.. annelik ne büyük ne onurlu makammış annem anne olunca anlarsın derdı.. veeee ANLIYORUM...! Canının acısını yuregımde hissediyorum cunku;benim canım yanıyor..! ahh bide anne dese biliyorum tüm yaglarım eriyecek :) yordugu zaman ah az uyusa keske,uyudugunda özledim cok uyudu kalksa artık :) annelik bu olsa gerek... Tüm anneleri içten kucaklıyorum.. Vee duam:RABBİM EVLAT SAHİBİ OLMAK İSTEYEN HERKESE BU ÖZEL DUYGUYU TATMASINI NASİP ETSİN... AMİN herkese bol sekerli rüyalar..

2 yorum:

  1. Nice ayları yılları olsun kuzunun. Benim kızımda 1 yaş 1 aylık git gide baldan tatlı oluyorlar.. bizimki 1 aydır anne diyo.. dayı, mamma, baba, dede , annane de diyor :) tam yaşına yaklaştığı günlerde tamamen yürümeyede başladı.. inş. paşanda yürümeyi geciktirmez..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim :) senın prensesine de masallah kızlar daha nazlı oluyorlar :) ahh bir de anne desee oglum sabırsızlıkla beklıyorum.. inş erken yürür tutanark yürümesi beni cok yoruyor devamlı arkasındayım :)

    YanıtlaSil