9 Haziran 2013 Pazar

içimde bugun bir başka İSTANBUL

Eveet günlerdir yasanan üzücü olaylar sebebi ile cok dısarı cıkmayı istemiyordum ortaköyde cam cerceve inmiş sekilde görüp kumpir yemek niyeti ile gidip biber gazı yiyerek dönünce sokaklara küsmüştüm :((
keske yasanmasa alevi,sünni,laz,cerkez,kürt,arap hep beraber yasamayı ögrenebilsek..
erdem beranın gözleri yandıkca bızımde bogazımız yandıkca oturup bi köşeye ahh memleketim diye aglayasım geldı..
Gözlerini üzerimizden alamayan nifak tohumları eken sureklı kargasa cıkarmaya calısan bölücü devletlere karsı keske hep dik ve bir durmayı basarabılsek..

inşaallah Rabbim beraberliklerimizi de göstersin kardesliğimizi bozmaya calısan kötü insanları memleketimizden def eylesin amin..

Bugün hava cok güzeldi pazar olmasına (kalabalık) aldırmadan bi eminönü hiç fena olmaz diyerek attık kendımızı kustugumuz sokaklara :))
fazla kus kalmayalım dedik :))

ooo herkes sokaklarda cogu dukkanın kapalı olmasına ragmen bayram yerı gıbıydı..
once deniz havası aldık cok ıyı geldı sonra gulhaneye kadar yuruduk erdem bera gezmeyı o kadar cok sevıyor kı arada attıgı cıglıklar mutluluk belırtılerıydı :)
 


ufak tefek alısverısler yaptım :) antıkacılardan gozumu alamadım hele el dokuma halılar harıkaydı..


              
erdem bera nın bugün saclarını kestik :)) 3 numara yaptık. kuzum gözüme cok farklı görünüyor alışmak hayli zaman aldı :))


   Vee
istanbul bir baskaydı bugun içimde..
bazen bir öfkeyle gitmek istiyorum bu sehirden kucuk bir yere yerlesip yasamak sonra sultanahmed gitme diyor eyup sultanda ettiğim duanın tadı baska oluyor balık ekmegi ozlerım ya galata her yanından gecmemde ıcım tuhaf oluyor fatıh bambaska uskudarın cayı sımıdı kal dıyor ılk gelıngeldığım yer yesılpınar dan ayrılmak ıstemıyorum sirkeci, laleli, taksim ,şişli hepsi yuzume bakıyor ve ben ayrılınca cok buyuk suc ıslıcekmısım gıbı gelıyor veee hayır hayır vazgecemem senden diyorum..

işte bugun tam da bunu yasadım dik dik baktı gözlerime gülhane bir daha gelememek dusuncesi gözlerimi yasarttı..
her gectiğim ara sokak kal der gibi baktı..
ben bir kez daha vuruldum gözlerine İSTANBUL.

ilk gelin gelceğimde hiç istememiştim korkuyordum bu sehirden sanki her kötülük burada gibiydi.. eşim istanbula gelen gelirken gelmek istemez giderken ayrılamaz demişti..
bir kez daha hak verdim eşime..

              veeeee bitme ben de İSTANBUL..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder